29 Aralık 2017 Cuma

Irmak size selam söyledi :)



Irmak henüz 4,5 yaşında ama o kocaman bir kahraman! 
Irmak'a daha 32 günlük iken lösemi teşhisi konmuş. 3 aylık olunca da kemoterapiye başlanmış. Birkaç gün önce kontrolleri için gelmişler Anlara'ya. Lösante de karşılaştık bugün. Aslında yıllardır giderim ama iç mekanlarda ve özellikle çocuklarımızla fotoğraf çekimi yasaktır. Hikayeleri de uluorta paylaşılmaz ama bugün durum başka. Irmak'ın annesi özellikle anlattı "paylaşın" dedi.

 "Umut hep var" demek için.

Bu arada Irmak'ın tahlilleri tertemiz çıkmış. Bugün evlerine dönüyorlarmış :)
Bu güzel gözlü küçük melek poşetleri taşıdı, hediyelerimizi bizimle yerleştirdi.
Bir ona bir diğerine koşup durdu. Sonra kendi hediyelerini seçti.Pembe bir yastık mavi bir çanta ve zürafa kumbara... Hatta bir hikaye kitabı istedi.Annesi "fazla oldu arkadaşlarına da kalsın" deyince bırakıverdi. Kıyabilir miyim hiç ? Bu gece güzel bir masalla uyusun istedim. O kitabını aldı, karşılığında bize bir başarı hikayesi armağan etti. Annesi de sizlere defalarca teşekkür etti. 







*************



Sabah erkenden kalkıp son gelen paketlerimi dizdim böyle sonra ayırdım tek tek.
O oraya bu buraya.. diye diye.


Tuttuk Lösev'in yolunu. 


Yine güler yüzle karşılandık.


Sonra... Sonrası bildiğiniz gibi işte....



24 yorum:

  1. Ne güzel bir paylaşım olmuş, umut hep var.

    Güzel Irmak'a nice sağlıklı yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel oldu evet :) içimde bir ferahlık var benim de. Mutluluk bu galiba.

      Sil
  2. Manevi mutluluğa kavuşmuşsunuzdur, kutluyorum sizi. Tüm çocuklara kurtulmaları için dua etmeliyiz. Yeni yılınız kutlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece. Ben de size huzurlu, sağlıklı, bol kahkahalı bir yıl diliyorum,

      Sil
  3. Kurban olduğum Rabbimin güzel işleri..
    Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette O nun izni ile herşey. Elhamdulillah.

      Sil
  4. Maşallah Irmak'a. Hep sağlıklı olsun, mutlu olsun, diğer arkadaşları da sağlıklarına kavuşsunlar. Sizin de yüreğinize, emeğinize sağlık Tülin Hanım.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir yolda yürüyorsunuz. İnsanlara yardımcı olmak,hele de çocukların yüzünü güldürmek paha biçilemez. Irmak da sağlıklı vr mutlu uzun bir ömür yaşasın inşalah. Size de hayırlı,sağlıklı ve mutlu nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Size de güzel, gönlünüzce bir yıl olsun inşallah.

      Sil
  6. Yazınızı okurken gözlerim doldu. Ama bunlar mutluluk gözyaşlarıydı. Irmak adına çok sevindim. O'na ömür boyu sağlık ve mutluluk diliyorum. Siz de ne güzel şeyler yapıyorsunuz. Mutlu yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Irmağa bizden de selam olsun.. bir daha yolları hiç hastane koridorlarına düşmesin. Pek bir hamarat Irmak ve büyüyünce o da bir gün kendi yolundan geçen kardeşlerine emeğiyle, sevgisiyle, eğitimiyle katkı versin.. Bu bir bayrak yarışı bir gün bizlerin yerini başkaları alacak ve umut hep var olacak minik yüreklerimiz için... bir su damlası oluyorsak bu sevince ne mutlu kocaman yürekli arkadaşım senin sayende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin için aynı şeyi düşünüyor ve hep söylüyorum.
      "Sizin sayenizde" hayatım. Çok sevgiler. Mutlu yıllar.

      Sil
  8. Güzelim benim.. Irmak'a benden de çok selam. Ona ve ailesine sağlıklı, sana da mutlu huzurlu iyi bir yıl diliyorum Tülin'cim.. Melek gibisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Ezgi melek olmak bu kadar kolay olsa keske.... Öyle görülmek de çok onurlandırıcı Allah layık eylesin inşallah. Utandırmasın her iki aleminde.

      Senin için bir sonraki postta bir fotoğraf olacak. Bak olur mu?
      Yeni yıl sana da sağlık ve huzurla gelsin canım. Bu yoğunlukta konserini izleyemedim özür :(

      Sil
  9. Oyy kuzum benim, aldık selamını.. Tahlil sonuçlarının iyi çıkması sevindirici inşallah böyle devam eder.
    Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun Tülin hanım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size eşinize güzel kızınıza e elbette Hilmi'ye sağlıklı sevinçli yeni bir yıl diliyorum Türkan Hanım.
      Sevgilerle.

      Sil
  10. Selamları aldık bağrımıza bastık senin güzel yüreğinin taşıyıcılığı sayesinde...💒💒💒

    YanıtlaSil
  11. Ah nasıl mutlu oldum..Okumaya başlarken hala hastalığının devam ettiğini düşünmüştüm.Çocuklar hep sağlıklı ve mutlu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedavisi devam edenleri göremşyoruz zaten Gamze. Teslim edip çıkıyoruz hediyelerimizi. Bu sefer böyle hoş bir durum oldu.

      Sil
  12. Sevgili adaşım Irmağa ve diğer tüm çocuklarımıza Allahtan şifalar diliyorum 🙏 İnşallah haklarında en hayırlısıyla Rabbim sağlık sıhhat ve bir ömür dolusu mutluluk verir bu çocuklarımıza ve ailelerine 🙏🙏🙏 Sayenizde çocukların yüzünü göremesekde hepsinim göz bebeklerindeki o ışıltıyı görmüş kadar oluyoruz 🙏 Allah sizden razı olsun Tülin hanımcığım, herdaim o güzel gönlünüzden geçenler kabul olsun 😍🙏 Sevgiyle ve sağlıkla kalın 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerle oluyor herşey Irmak'cığım. Harikasınız :)

      Sil