22 Nisan 2013 Pazartesi

Kitap Takası veya Sevinç Takası, Ne Derseniz..


Cuma sabahı işe giderken baktım daha yaprakları büyümemiş Ankara ağaçlarının.
Eskilerin "kırk ikindiler" yada " yaprak pusları" dediği günlerdeyiz.
Kırk gün ikindi vakti yağmur yağar ve bu puslu zamanlarda büyürmüş baharın yaprakları.
Ben anlatanların yalancısıyım.
Hoş, havalara bakınca yalan malan da değil, basbayağı böyle geçiyor günler.


Sonra postacı kapıyı çalıyor.
Cici bici bir paket getirmiş, üzerinizde isminiz...


Açıyorsunuz..
Ne pus kalıyor gönlünüzde, ne sis.


Çocuk kahkahası gibi bir şey çalınıyor kulaklarınıza.




Kaç ikindi yaşandı, kaçı kaldı hesabını yapmadan anlıyorum.
Bahar benim gönlüme gelivermiş.


Çok teşekkür ederim Ayşım.

Keyifle okudum bile :)  Kahve Molası beklediğim çok üzerinde bir kitap çıktı.
Bir Tatlı Huzur ise biyografileri sevdiğim için kitaplık bekçileri arasında olacak bundan böyle.

Çok sevgiler.

10 yorum:

  1. Tebessüm olsun yerleştirebildiysem yüzüne ne mutlu bana...
    Güzellikler seninle olsun, daima...
    İçten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. hikaye güzelmiş aslında gözlemlemek lazım ama dediğin gibi de aslında öyle geçiyor günler :) ayşım'ında yüreğine sağlık!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen güneşe doydun tabii İzmir de :)Şimdi bekle bakalım canım.

      Sil
  3. Hem fotoğraflar hem de bu yayının içinden taşan sıcaklık içimi ısıttı.

    Ayşım hanımın kedileri elle tutulacakmış gibi zaten; mırıltıları bile kulağıma ulaşıyor gibi.

    Güle güle kullanın, okuyun, bakın, elleyin bu gönülden gelen hediyeleri hepimizin yerine.

    Pazartesi bundan daha iyi başlamazdı zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden geldiği gibi, anlatır, dertleşir, konuşur gibi yazma konusunda beni nasıl cesaretlendirdiğini biliyorsun değil mi?
      Her başlangıç güzel olsun, güzelliklere olsun senin için.
      İyi geceler.

      Sil
  4. ayşınım tanıdığım en güzel insanlardan biri.dolayısıyla yolladığı paketlerde böyle güzel olur.keyifle okumuşsun kalanı güle güle kullan sevgili tülin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Alanay. Her zaman yorum bırakamasamda seninde güzelliklerinin takibindeyim :)

      Sil
  5. Tülinciğim, ne güzel bir başlangıç olmuş haftaya.Benim geçen haftaki halim gibi. Bil bakalım neden? İpucu olarak bayıldım desem? Bana boş da olsa bir e-posta atabilir misin, adresini almamışım yanıma. Çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ki....Acaba neden ;)
      BOŞ POSTA MI? Ben iki satır yazıveririm şimdi sana.

      Sil