17 Ağustos 2012 Cuma

17 Ağustos 1999' A Dair






Bir yaz gecesi yine nedensiz terketmişse uykum beni.
Şehrin ışıkları körfezin pırıltıları olmuşsa gözlerimde.
Ben o gecedeyim.

Toprağın,göğün,denizin canlanıp canlar aldığı O yerdeyim.

13Yıl oldu.

Yara aynı...Sızı da.


Dün gece dostlarım aradı.''Tören var'' Dediler.

''Aklımızdasın''

Aklımdasınız.

Bugün dokunmasınlar bana.

Aramasınlar.

Çiçeğimi aldım,eski bir arkadaşa gidiyorum.

Dedim ya yokum burada.

Ben pencereleri denize bakan evimdeyim bugün.

Bahçesine diktiğim gümüş yapraklı söğüt dalları ağaç olmuşmudur diye meraktayım.

Kapı pervazındaki çocuklarımın basamak basamak boy çizgilerine dokunmaya,

duvarlarındaki minik el izleri duruyor mu diye bakmaya gidiyorum.

Sevinçlerimin,kederlerimin sessiz ortağına,yıllarca sevip bir gecede terk ettiğime gidiyorum.

Ben bugün eski bir arkadaşa,

pencereleri denize bakan evime gidiyorum.



(Önceki yıl yazdıklarım bunlar.Her yıl aynı gün,aynı duygular...)

13 yorum:

  1. Acılar kaybolmaz ki, söner bir volkan gibi yine patlar:(
    Allah tekrar yaşatmasın böyle bir acıyı...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba o geceyi Bolu da yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum bende dualarını sizinle gönderiyorum ......

    YanıtlaSil
  3. Ablammmm. Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları kimseye. Allah sabır versin. Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. sevgili tulin,
    icim burula burula okudum yazdiklarini
    daha evvel yazmissin
    ama duygular hep ayni kalir biliyorum bunu
    o kadar guzel yazmisinki
    denize bakan evin yaninda sandim kendimi
    blogunu incelicem
    nerelisin?
    ben degirmendere dogumluyum
    deniz kiyisindaydi evimiz
    canim benim
    defalarca okuyabilirim yazdigin siirini
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun zaman İzmit de yaşadım Cihan.Deprem sonrası Ankara ya taşındık.İstanbul doğumlu,Selanik kökenliyim.
      Yazdığın tüm güzel sözler için teşekür ederim.

      Sil
  5. Allahım bir daha göstermesin inşallah ama.....

    YanıtlaSil
  6. Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın inşallah.

    YanıtlaSil