21 Ocak 2012 Cumartesi


21 yorum:

  1. Sevgili Tülin Sessizliğin çığlığındır bunu yaşıyanlardanım acını paylaşıyor sabırlar diliyorum Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sabırlar diliyorum, mekanı Cennet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Senden bir ses bir nefes almak ne güzel Tülinciğim !

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun Tülin Hanım..

    YanıtlaSil
  5. Allah geride kalanlara uzun ömür ve sağlık versin Tülin Hanım' cım... Daha büyük acılar olmasın inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraftaki çiçekler üzüntünü anlatıyor ama biz de üzüntünü paylaşıyoruz Tülincim...

    YanıtlaSil
  7. Canım benim,çok güzel bu güller... gitti mi misafirlerin?

    YanıtlaSil
  8. Allah sabırlar versin ablacım, mekanı cennet olsun insallah..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Tülin,başsağlığı ve sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Tüliniiiimmmmmmmm..................

    YanıtlaSil
  11. Herzaman yanında olmak isterim başın sağ olsun sabırlar diliyorum

    YanıtlaSil
  12. Sesini tekrar duymak çok gzüel ablacığım..

    YanıtlaSil
  13. Mekanı cennet olsun nur yüzlü annenizin. Allah sizlere sabır versin. :(
    Burda sizi yeniden gördüğüme çok sevindim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Canım nasılsın kendini biraz daha toplayabildinmi.Daha öncede uğramıştım ama yorumum çıkmamış çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. Tülin ablacım sözün bittiği yerdeyim... Nur yüzlü Nur teyzenin resmini gördüğümden beri içim titremişti, o kadar anneydiki.
    Mekanı cennet olsun, sabır ablacım sabır.... (Kaç kez telefonu elime aldım ama arayamadım tıkandım...)

    YanıtlaSil
  16. Tülin hn.
    Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  17. Başın sağolsun adaşım,daha öncede yazmıştım,mekanı cennet olsun teyzemizin....

    YanıtlaSil
  18. Dua ve taziyeleriniz için tekrar ve gönülden amin diyor,her birinize sizler sağ olun diyorum.

    YanıtlaSil