23 Aralık 2010 Perşembe

Dilek Listesi


Zaman geçiyor,listeler yenileniyor.
Geçen yıl sonunda forumdaki arkadaşları yeni yıl dileklerimizi sıraladığımız bir köşeye davet etmiştim.
Başına yazmışım bir de.
Öyle sıradan sağlık,mutluluk dilekleri yok.
Zaten birincisi olmadan bişey olmuyor,ikincisi ise göreceli.
Dünya barışı falan da hikaye diye.
Üstelik böyle bir liste hazırlamak hiç de kolay değilmiş demişim.
*************
2010 İçin;
***
-Bu yaz Küçük Ev de daha uzun kalabileyim.
(Olmadı,hatta daha kısa süre kaldım ama ardından Bodrum a gittim.)
-Bir sürü misafirim gelsin,hepsi sevdiklerim olsun.
(Evet,evet balkondan kapı eşiğine kadar yatak serdim,çok güldüm,çok eğlendim)
-Artık Londra ya gidebileyim.
(Bu gidişle kuzenlerin torunlarının düğününe,gümüş saplı bastonuma yaslanarak..)
-Anneme,çocuklarıma daha çok vakit ayırabileyim.
(Hah,bu oldu işte.Çekmece düzeni,dolap dipleriyle daha az ilgilendim geçen yıl.
Koridorda adımlarıma eşlik eden tozları görmezden geldim,
camları yağmurun ardından şöyle bir bezle siliverdim :)
Haftasonları çocuklarla daha çok film izleyip annemle hamur işleri yaptım.)
-Evim daha az dağılsın,daha çabuk toplansın.
Mümkünse hiç kirlenmesin.
( Bu dileğim de 12 ay sonra gülmeme yaradı sadece )
-Bütün yarım işlerimi tamamlayayım.
Aklımı kurcalayan,huzursuz eden ama yapmasam olmazlarım yapılmış olsun.
(Eksik dilemişim,bu kervana yenileri katılmasın demeyi unutmuşum)
-İstanbul'a gideyim.Vapura bineyim,ada ya-moda ya özlediğim her yerine uğrayayım.
( Gerçekleşmesi en kolay görünen dileğim ağırlaşıp çöreklendi içime.
İncecik bir sızı olup kaldı sonrasında )
-Daha sakin,akıllı-uslu olayım.Deli deli koşturmayayım artık.
(Dedikten bir kaç gün sonra deli koşturmalardan biri sırasında kolumu birkaç yerinden kırdım.
Ama uslandım mı?Sanmam.
Öyle olsaydı evde adım 'kopuk uçurtma'ya çıkmazdı değil mi ya?)
-Daha az şeker tüketeyim.
Tatlının yerine daha faydalı birşeyi daha çok seveyim.
(Ben bu dilekleri yazmamış,lambadan çıktığını düşündüğüm bir cin e sıralamışım galiba.
Yoksa bu olmayacak şeylerin listede işi ne ?)
-Bir Huzur Evi ne düzenli ziyaretler yapabileyim.
(Ziyaret sayısı az olsada,etkinlik süperdi doğrusu.Telafi etti diyelim)
-Seneye bu zamanlar böyle bir liste oluşturabileyim.
(Çaktırmadan ömür istemişim...Akıl planlarken kader gülmezmiş gibi...)
********
İşte böyle;
Geçen yıl siz neler dilediniz,hangilerinin gerçekleşmesiyle sevindiniz bilmiyorum.
Ama gelecek yeni yıl için dilediklerinizin gerçekleşmesini temenni ediyorum.
Bu arada üstteki liste, sizin daha makul dilekler sıralamanıza yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

9 yorum:

  1. olsayla bitse bir araya gelse neler olmazmış neler....

    boşver bazılarının hayal olarak kalması daha güzel ulaşılan şeylr özelliğini büyüsünü yitirir ama inşallah hepsi gerçek olur benim tek dileğim maddi sıkıntılarımızın bir an önce azalması bitmesi bitmeyeceğini biliyorumda azlsın hoşçakal

    YanıtlaSil
  2. Maddi konularda bişey dilememem bu konularda sıkıntım olmadığından değil evgünlüğü.
    gerçekleşmesi hepsinden zor göründüğünden listede yoklar sadece :))

    YanıtlaSil
  3. Tek dileğim var o da "sağlık"... O olmayınca hiiiiiç birşey olmuyor :) Herkese sağlık diliyorum o nedenle...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kopuk Uçurtmam akşam bakti yine güldürdün beni.. Ben her halde bir dilek ağacı yapsam baş sıralarda bir yere evim daha az dağılsın, çabuk toplansın hatta hiç kirlenmesini alırdım, ayy ne nankör iş yaa bu, cin çıksa alaaddinin lambasından o bile beceremez nasıl böyle bir düzen sağlanacağını... Ama asıl huzur, insanın içsel huzuru bunu dışa yansıması ve banucamın dediği gibi sağlık en üst sıralardadır sanırım hepimiz için hayatta...
    Ben yeni bir yılda bunusenin ve tüm güzel dostlarım icin diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. İFLAH OLMAZ BİR İYİMSER OLARAK DİLEKLERİNİZE YÜREKTEN AMİN DİYORUM ARKADAŞLARIM.

    YanıtlaSil
  6. şöyle içimiz huzur dolsun yeni yılda, sevdiklerimiz bizi bırakmasın,hiç üzülmeyelim,hayat hep yeniden başlasın, deniz kokusu hiç eksilmesin içimizden, birde yüzünü hiç görmediğimiz ama gönülden sevdiğimiz dostlarımızla kucaklaşalım istiyorum , dünya malından geçelim istiyorum,ardımızda sadece sevgi ve erdem bırakabileceğimizi unutmayalım istiyorum,üç günlük dünyanın üç gününü de dolu geçirelim istiyorum :) Sevgiler Tülin ablam

    YanıtlaSil
  7. :) ablacığım evim çok dağılmasın dağılsa da çabuk toplansın benim de dileğim. Hiç olmayacak bir dilek. Bir de öyle bir yemek olmalı ki yiyince 24 saat sonra acıkabilmeli insan :) bu da çok ütopik bir dilek biliyorum ama diemekten kendimi alamıyorum. :) Yeni yılda önce sağlık, sonra huzur ve mutluluk diliyorum sana ve sevdiklerine :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de senin için aynı temennilerde bulanayım Yeşim.
    Sağlık,huzur,mutluluk getirsin yeni yıl.

    prenses,her satırına inş.inş. diyerek okudum canım.

    YanıtlaSil
  9. Bu konuda tanıtmak için bir çok gözle görülür vardır. Ben de özellikleri bazı güzel puan yaptı varsayıyorum.

    YanıtlaSil