22 Eylül 2010 Çarşamba

Bir Tatilin Olmazsa Olmaz Fotoğrafları ;)

Yakın çevre gezileri yapılır.
İllede camiiler bulunur,tarafımdan ziyaret edilir.
Çarşı pazar tabanlar ağrıyana kadar arşınlanır.
Karayollarının kahverengi tabelalı güzergahları takip edilip
bazen tanıdık isimlere ulaşılır.
Keyifler atlanmaz.
Dostlar unutulmaz.
Sahilde kalp şeklinde bulunan taş görüntülenip
günlerinizi geçirdiğiniz maviliğe tepeden bir bakış atmadan önce ,
Kumlarda ayak izleri mutlaka bırakılır.
Sonra...
Sonrası bir kuru VEDA.

6 yorum:

  1. he heee:)) umarım o kalp şeklindeki taşı görüntülemekle kalmamış alıp eve de getirmişsindir sen:))
    yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  2. WOW!! Lovely photos! Is this Turkey? What a gorgeous place :)

    YanıtlaSil
  3. Fiamma,
    tatil dönüşü çantasından hala deniz kabukları,taşlar,kumlar hatta kuru yapraklar dökülen biriyim tahmin ettiğin gibi.
    Bu taşların bir de böbrek şeklinde olanı vardı,onu almamıştım.Etkinlik başladığındada pişman oldum iyi mi?

    YanıtlaSil
  4. Yes,JooJoo.
    Yes, this is my wonderful country.

    YanıtlaSil
  5. ben şimdi başladım karelere ....biten yazın ardından ...

    YanıtlaSil
  6. nasılda çabucak geldi kış...off,
    moon sen güzel fotoğraflarla sevdir bana kışı olurmu?

    YanıtlaSil