29 Mart 2010 Pazartesi

Yaratıcı Blogger Ödülü

-Kutsev bana ödül vermiş arkadaşlar.Yaratıcı Blogger Ödülü .
-http://sevkut.blogspot.com/ Çok teşekkürler canım.

-Şimdi benim bu ödülü 7 yaratıcı bloggerle paylaşmama gerekiyormuş.
Bakalım....?

-http://beraberblog.blogspot.com/
5 Marifetli hanımdan oluşuyor. Harika şeyler üretiyorlar.

-Serpil;Becerilerini sergilemekten her ne kadar imtina etse de ben onun ne kadar marifetli olduğunu iyi bilenlerdenim.
-http://serayshobbium.blogspot.com/

-İkizleri,iş yaşamı,örgüleri..Derken ,Altın Örgü deki paylaşımcı dostluğu ile Gökçe.
-http://www.mommiezblog.com/

Şimdi hakkımda 7 ilginç özellik yazmalıymışım.

(Forumdakiler gülecek şimdi,yazmadığım bişey kalmış gibi?)
Madem ödülü alıp baş köşeye koydum,şartları da yerine getirmeliyim değil mi?

-Kokular beni zaman yolculuğuna çıkarır.

-Tanıyanlar çok sabırlı olduğumu söylerken, ben içimde koşan atı nasıl görmüyorlar diye şaşarım.

-Çizgi romanları ,filmleri severim.

-Marangoz olabilmeyi isterdim.Hala istiyorum.

-İstanbul hasretim bazen gecenin bir vakti ekranda siyah-beyaz filmler aratır.

-Denizden korkarım.Buna rağmen saatlerce yüzer,kıyılar incecik şeritlere dönüşünce dönerim.

-Önsezilerim çok güçlüdür.Bu sebepten içimdeki sesi çok duymamaya çalışırım.
İşte böyle.
Ödül alanlar aynı şartları yeine getirmeliymiş.
Kutsev yazmış,ödül e tıklayıp okuyun arkadaşlar.


3 yorum:

  1. Tülinciğim, bugün postadan gelen zarfın içinden çıkan şey beni çok şaşırttı, bu nasıl bir inceliktir ve ben bunu hakedecek ne yaptım ki... Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Tulinciğim, ben de o guzel naifliğinden nasiplendim, aynı banucam gibi dusundum kala kaldım. Bizler bir su damlası olabildikse onun mutlulugu yeterde artırdı bize:) Emeklerine saglık tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Banu;
    Canım en son sana ulaşır sanmıştım.
    Gülümsemeni istemiştim,başarmışım galiba.

    Fiamma;bu vesileyle bir kez daha teşekkür etmek istedim.
    Hem ne demişler;
    Söz uçar,yazı kalır.
    Minnetim hep kalsın evinin bir köşesinde.

    YanıtlaSil